O programu
Lidé
Studium
#SNMpřijímačky
Výzkum, projekty, akce
Kalendář akcí
Novinky
Kontakt
Rychlé odkazy:
Jsme na sociálních sítích
Skupina studentů ve složení F. Štochl, A. Lamberová a K. Foitlová vytvořila komunikační kampaň a obsahovou strategii pro kreativní prostor […]
Virtuální tour, ve které se prolíná fyzický a virtuální prostor měst Drážďan a Ústí nad Labem. Abstraktní umělecké dílo jehož […]
Cílem projektu bylo vytvoření prototypu moderní webové prezentace Regionálního Muzea v Kolíně a přidružených muzeí (objektů). Zaměřili jsme se na […]
Cílem projektu bylo rozšířit původní web Atlas konspirací o novou sekci zaměřující se na konspirace ohledně pandemie covid-19 a očkování […]
V rámci multimediálneho projektu sme sa venovali iniciatíve Za Knihovny! a jej vizuálnej prezentácii v online priestore. S využitím dostupných […]
Dostali jsme za úkol vytvořit edukativní a zábavnou únikovou hru pro rodiny s dětmi. Naším úkolem byl jak game design, […]
Cílem projektu bylo Bibliohelp bylo oživit starší stejnojmený webový projekt brněnských studentů. Co že to Bibliohelp je? Je to rozsáhlá […]
Atlas konspirací je třeba dostat mezi více lidí, a zároveň zjednodušit budoucí doplňování obsahu. Proto od nás dostal Atlas nový […]
V Pražské tržnici vznikl díky kompletní rekonstrukci jedné z hal prostor H40, ve kterém se nachází inkubátor zaměřený na digitální […]
Národní knihovna v posledních letech zdigitalizovala lány knih a dalších publikací. Sama si ale klade až nerudovskou otázku, co s […]
Projekt Digitální stopa tvořený Viktorem, Pavlínou, Klárou a dvěma Davidy interaktivní formou ukazuje školákům nebezpečí kybegroomingu, jak ho rozpoznat a […]
Ve světě probíhají vleklé konflikty, které se postupně vytrácejí z hledáčku médií, přestože v nich stále lidé trpí a zároveň […]
Spolek Výluka se snaží usnadnit lidem z různých odvětví přechod do školství. Abychom jejich snažení podpořili, vytvořili jsme interaktivní microsite […]
Cílem projektu bylo navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci Studia nových médií, která jasně zareaguje na potřeby uchazečů a uchazeček o […]
Videoklip z dílny studujících nových médií na #FFUK, který vzešel ze semestrálního multimediálního projektu týmu Petr Nuska, Jakub Sedláček a […]
Česko viděno Wikipedií
Tetování v kyberprostoru
Koncept legislativní aplikace
Užitečná aplikace pro vášnivé čtenáře
Politika v grafech
Smartdudlik (nyní, po našem re-designu, Hrajeme si chytře) je nezisková organizace vedená Michaelou Slussareff a Zdeňkou Černou. Zabývají se osvětou […]
Cílem projektu Kafkova Praha bylo navrhnout aplikaci, která tě provede po místech v Praze spjatých s Kafkovým životem a dílem. […]
Předškolní věk je velmi důležitý pro rozvoj dítěte – nač se ale zaměřit? Nepotřebuje dítě v některé oblasti více podpory? […]
Projekt vznikl z potřeby samostatné prezentace studia na Ústavu informačních studií a knihovnictví ve všech studijních formách (bakalářské, navazující magisterské […]
Mobilní aplikace WC kompas je online mapa veřejných toalet nabízející uživatelům na základě jejich geografické polohy nejbližší WC. K vytvoření […]
FF UK v datech
#procjsemtady
Myši na FF UK
Filosofická navigace
Praktické využití geolokačních služeb pro FF UK
Propagace edukační hry Evropa 2045
Ojedinělá umělecky-informační platforma + iOS
Návrh UI pro milovníky umění
Praktické využití principů sémantického webu
Online magazín o blízkovýchodní kyberkultuře
První česká edukační geolokační hra
Změřte si, co dýcháte
Platforma modifikující veřejný prostor
Staňte se na moment Velkým bratrem
Virtuální pouť tajemným dílem Una Scultura
Nakolik si vás internet cení?
Bystrý poradce a GIFař
TOP 10 studentských blogpostů
Všechno, co vidíte okolo
Start hudebního labelu studentů SNM
Inovativní průvodce po pražských sochách
Virtuální podpora občanského sdružení
Konceptuální návrh divadelního portálu
Virtual Memories is a collaborative research project between the Faculty of Arts of Charles University and the Faculty of Humanities, […]
Výuková hra Evropa 2045 je určená pro středoškoláky. Umožňuje jim řešit problémy spojené se řízením státu EU, kde má každé […]
Československo 38-89 je série výukových simulací, které kombinují prvky interaktivního komiksu a počítačových her. Simulace jsou určeny především pro žáky […]