Naše absolventky a absolventi se velmi dobře uplatňují na pracovním trhu a to napříč obory. Můžete je potkat v byznysu, kreativních odvětvích, vědě a výzkumu, herním průmyslu, nebo vzdělávání.
Sustainable project lead, brand communication lead, PR & marketing specialist
Podílela jsem se na tvorbě strategie digitálních kampaní a marketingu pro ČSOB Pojišťovna, Philips, nebo Douwe Egberts. Budovala jsem značku Kokoza s ohledem na lidskost, přírodu a vzájemný respekt. Stunome mi přineslo do života rozhled, schopnost propojování a mezioborovou spolupráci. Zkušenosti ze studií mi pomáhají ve vedení týmů pro udržitelné i digitální komunikační projekty, které propojují lidi s různým backgroundem a hodnotami. Kdybych si s tím, co nyní vím, měla vybrat vysokou školu, opět zvolím Stunome!
Tvůrce digitálních nástrojů pro vzdělávání, CTO iSophi Education s.r.o
Věnuji se efektivnímu zapojení technologií ve vzdělávání ve firmách iSophi Education a TechSophia, které jsem spoluzaložil. S kolegy jsme vytvořili jak úspěšné vzdělávací hry jako Matemág, tak i diagnostické a výukové nástroje, které používá již téměř 20 % školek v ČR. Stunome mi dalo přátelství, kontakty, svobodu se rozvíjet ve svém směru a naučilo mě rozlišovat mezi daty, informacemi a znalostmi.
Senior product designer, UX designer
Vymýšlím a kreslím, jak budou fungovat a vypadat digitální produkty – třeba online bankovnictví George. Ze Stunome jsem si odnesla základní znalosti UX designu a porozumění uživatelské psychologii.
Herní vývojář a teoretik, laureát Ceny Jindřicha Chalupeckého s No Fun kolektivem
Stunome mi dalo dostatek prostoru prozkoumat novomediální společnost různými směry – od digital humanities, přes novomediální teorii a filozofii, až po teorii videoher. Tohle všechno se pak protnulo v mé práci pro herní studio Charles Games a akademické kariéře v herních studiích. A bez možnosti psát na Stunome diplomku o trans queer videohrách bych asi dnes nebyl součástí herního kolektivu No Fun, ani bych nenapsal knihu o videohrách pro renomované nakladatelství.
Důležité odkazy
Harmonogram
31. 3. – podání přihlášky
10. 5. – 13. 6. – přijímací zkoušky
18. – 20. 6 – náhradní termín
Kromě uvedených příkladů naše absolventky a absolventi typicky nacházejí uplatnění v následujících odvětvích a oborech:
UX design
UX design, UX research, product management, vedení projektů.
Informační systémy a analýza
Správa informačních systémů, analýza informačních systémů, datová analýza.
Social media marketing
Social media management, content creation, brand communication, vytváření PR strategií.
Mediální produkce
Mediální produkce, vytváření obsahu, vytváření grafických materiálů, copywriting, analýza digitálních médií.
Herní průmysl
Herní design, herní grafika, testování her, quality assurance (QA), community management, PR, herní produkce.
Vzdělávání
Integrace nových médií do vzdělávání, design a vývoj vzdělávacích aplikací, vývoj vzdělávacích her, práce pro galerie, knihovny, archivy, muzea, neziskové organizace, vládní sektor.
Kultura
Digitální kurátorství, archivace digitálních médií, produkce, umělecká tvorba, kritika vizuální kultury.
Výzkum a vývoj
Výzkum a vývoj ve státních a soukromých společnostech, (například Akademie věd, politologické, sociologické a ekonomické instituce, historické ústavy, archivy, umělecké organizace a další subjekty).
Zpravodajství a žurnalistika
Datová analýza, datová žurnalistika, tvorba obsahu.
Státní správa
Digitalizace státní správy, informační management, data stewardship.