Uplatnění absolventů

Naše absolventky a absolventi se velmi dobře uplatňují na pracovním trhu a to napříč obory. Můžete je potkat v byznysu, kreativních odvětvích, vědě a výzkumu, herním průmyslu, nebo vzdělávání.

Denisa Lešková

Sustainable project lead, brand communication lead, PR & marketing specialist

Podílela jsem se na tvorbě strategie digitálních kampaní a marketingu pro ČSOB Pojišťovna, Philips, nebo Douwe Egberts. Budovala jsem značku Kokoza s ohledem na lidskost, přírodu a vzájemný respekt. Stunome mi přineslo do života rozhled, schopnost propojování a mezioborovou spolupráci. Zkušenosti ze studií mi pomáhají ve vedení týmů pro udržitelné i digitální komunikační projekty, které propojují lidi s různým backgroundem a hodnotami. Kdybych si s tím, co nyní vím, měla vybrat vysokou školu, opět zvolím Stunome!

Tomáš Sýkora 

Tvůrce digitálních nástrojů pro vzdělávání, CTO iSophi Education s.r.o

Věnuji se efektivnímu zapojení technologií ve vzdělávání ve firmách iSophi Education a TechSophia, které jsem spoluzaložil. S kolegy jsme vytvořili jak úspěšné vzdělávací hry jako Matemág, tak i diagnostické a výukové nástroje, které používá již téměř 20 % školek v ČR. Stunome mi dalo přátelství, kontakty, svobodu se rozvíjet ve svém směru a naučilo mě rozlišovat mezi daty, informacemi a znalostmi.

Lucie Merunková

Senior product designer, UX designer

Vymýšlím a kreslím, jak budou fungovat a vypadat digitální produkty – třeba online bankovnictví George. Ze Stunome jsem si odnesla základní znalosti UX designu a porozumění uživatelské psychologii.

Ondřej Trhoň

Herní vývojář a teoretik, laureát Ceny Jindřicha Chalupeckého s No Fun kolektivem

Stunome mi dalo dostatek prostoru prozkoumat novomediální společnost různými směry – od digital humanities, přes novomediální teorii a filozofii, až po teorii videoher. Tohle všechno se pak protnulo v mé práci pro herní studio Charles Games a akademické kariéře v herních studiích. A bez možnosti psát na Stunome diplomku o trans queer videohrách bych asi dnes nebyl součástí herního kolektivu No Fun, ani bych nenapsal knihu o videohrách pro renomované nakladatelství.

Přijímačky

Důležité odkazy

Online přihláška

Doporučená literatura

Facebook Stunome

Harmonogram

31. 3. – podání přihlášky

10. 5. – 13. 6. – přijímací zkoušky

18. – 20. 6 – náhradní termín

Možnosti uplatnění

Kromě uvedených příkladů naše absolventky a absolventi typicky nacházejí uplatnění v následujících odvětvích a oborech:   

UX design

UX design, UX research, product management, vedení projektů.

Informační systémy a analýza

Správa informačních systémů, analýza informačních systémů, datová analýza.

Social media marketing

Social media management, content creation, brand communication, vytváření PR strategií.

Mediální produkce

Mediální produkce, vytváření obsahu, vytváření grafických materiálů, copywriting, analýza digitálních médií.

Herní průmysl

Herní design, herní grafika, testování her, quality assurance (QA), community management, PR, herní produkce.

Vzdělávání

Integrace nových médií do vzdělávání, design a vývoj vzdělávacích aplikací, vývoj vzdělávacích her, práce pro galerie, knihovny, archivy, muzea, neziskové organizace, vládní sektor.

Kultura

Digitální kurátorství, archivace digitálních médií, produkce, umělecká tvorba, kritika vizuální kultury.

Výzkum a vývoj

Výzkum a vývoj ve státních a soukromých společnostech, (například Akademie věd, politologické, sociologické a ekonomické instituce, historické ústavy, archivy, umělecké organizace a další subjekty). 

Zpravodajství a žurnalistika

Datová analýza, datová žurnalistika, tvorba obsahu.

Státní správa

Digitalizace státní správy, informační management, data stewardship.